Bon Jovi

Var skitsvårt att sova inatt.. var übertrött, men tog flera timmar innan jag lyckades somna.. låg och lyssnade på Bon Jovi för att fördriva tiden..
Är det något band jag vill se innan jag dör är det ju lätt Bon Jovi. Så jävla bra!! (Förutom deras senaste album - det var kasst..)

Kanjas favoritlåtar med Bon Jovi:
  1. Living on a Prayer (ska lyssna på den nu.. den får mej att hoppa och skrika!!)
  2. Everyday (Jon Bon Jovi var ju med i Ally McBeal - det var där jag upptäckte hur jävla bra Bon Jovi var.. och "Bounce" var första albumet jag köpte med dem.. lyssnade konstant på Everyday)
  3. Say it isn't so (lånade en skiva från Erica som den var med på. Älskade den!!)
  4. It's my Life (klassiker)
  5. Bounce (NOTHING's gonna keep me down!!)
Bon Jovi - "Everyday"


Kommentarer
Postat av: evamy
2008-04-11 @ 07:25:23 URL: http://evamys.blogg.se

Lyssna på runaway. och jag kan tipsa dig om huur många låtar som helst med dom om du vill :P dom är grymma!

Postat av: Mimmi
2008-04-11 @ 08:12:26 URL: http://pinkcloud.blogg.se

Det kommer va den 24:e, sms:et kommer snaaart :P haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!