At work..

image16Nu har jag slutat för dagen och väntar bara på att få
gå till bussen.. När jag kommer hem ska jag se på Wuthering Heights =)
Helgen var påfrestande.. fest på fest och så begravning igår..
Festen hos Carina var sjukt rolig dock.. pappa slog i huvudet på vägen hem.. när jag kom ner dagen efter trodde jag nästan han konverterat till judendomen, då han hade tejpat bakhuvudet så det såg ut som en "kippa".. han hade halkat på väg hem och slått upp ett stort sår bak.. såg rätt illa ut faktiskt.. han visste inte om huvudvärken dagen efter berodde på det eller bakfylla..
.. blivit lurade något idag?? Vi lurade barnen att de skulle få käka endast knäckebröd till lunch då maten inte kommit till skolan.. april april =)
(Jag hatar denna dagen)

Kate Bush - Wuthering Heights (måste ses!!;
låten är så dålig att den är bra och videon är bara skitkul!!)




NU SKA JAG HEM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!