Äntligen!!

image74Äntligen har jag läst ut "Luftslottet som sprängdes"!! Den blev faktiskt rätt bra mot slutet. Men jag anser fortfarande att boken var "ett avslut" på "Flickan som lekte med elden"..

Dagens citat:
Göran: "Jag fattar inte varför ni tjejer kan sätta tolv piercingar i ett ansikte!!"
Kanja: "Ja, men det finns ju inte så många som har två ansikten att dela upp antalet på.."

Har lyssnat på Virgin sen jag kom hem ungefär.. Ben Jones sänder för tillfället.
(Jag får Bruce Willis-vibbar av bilden.. Egentligen liknar Jones inte Willis ett dugg.. hmm..)
Det är bra musik ikväll - men jag ska slagga snart (är så himla trött) och kan inte lyssna väldigt länge till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!