Trött-Linus vs Trekker-Kanja

En helt vanlig dag:
Linus (som diskar): Kaffet är klart, kan du hälla upp??
Kanja går ut i köket och ska ta fram muggar..
Linus: Min "mogg" (mugg) står där. Pekar
Kanja: I am Worf, son of Mogh!!
Linus: Nej, nu tycker jag det blir för mycket STAR TREK!!
Kanja häller upp kaffe och går in i vardagsrummet och återgår till sitt avsnitt av TNG.. Linus kommer strax efter.
Kanja: Linus!! I detta avsnittet ska Data dressera sin katt Spot!!
Linus: SÄG INTE ATT DET ÄR HUVUDSTORYN I AVSNITTET!!
Kanja: .. nej..

Förövrigt sa Linus precis fel på Trek och Wars igen. Jag vet inte vad jag ska ta mej till.


Övrigt: Jag blev antagen till kursen jag ville gå =) Börjar på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!