Tomrum

En helt vanlig tisdag.. jag har diskat, dammsugit och grejat lite.. kollat lite jobb med.
Dagens mest glädjande var när jag fick se vad jag skulle få tillbaka på skatten. Mer än jag trodde och som alltid blir jag lättad när jag ser att jag inte behöver betala in mer.
Dagens mest tråkiga är väl tomrummet som fyller mej just nu. Ni vet när man blivit så totalt uppslukad av något och när det sedan tar slut så känner man sej bara.. tom.. - ni kommer tycka jag är riktigt knäpp, men det var Hungerspelen. Jag ville inte att de skulle ta slut. Nu har jag suttit och letat efter liknande böcker på nätet för jag behöver ersätta dem med något!! Tänkte köpa Battle Royale såsmåningom (såg förresten filmen idag med. GRYM) och börja på en triologi av Susan Beth Pfeffer som skulle vara i stil med Hungerspelen.

Linus kommer hem om två timmar typ. Vi ska kolla på film och mysa ner oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!