Sovmorgon

Godmorgon, förmiddag eller något. Jag och Linus var uppe sent igårkväll och nördade oss (jag läste Troublesome Mind och nya Nemi, Linus spelade TV-spel) så idag blev det sovmorgon. Nu dricker vi kaffe, jag Facebookar och Linus spelar Red Dead Redemption.
Annars då?? Jag väntar på svar på när jag behöver komma in till AF igen och snacka med dem (vet inte om jag behöver gå dit idag). Och på tal om AF - de använder Windows 7 Enterprise!! På informationsmötet igår noterade jag detta och så gjorde jag the Vulcan salute lite för mej själv. (Lite samma känsla som när vår hjälplinje på förra jobbet hette "Spock". Tufft som fan.)
Det de sa igår om kursen lät väldigt intressant, så jag anmälde mitt intresse. Får la se om jag får gå den eller inte.. det var rätt många platser som redan var fyllda och rätt många personer kom till mötet också.. vi får se..

Så kanske att jag måste bort till AF idag.. eller inte.. i vilket fall som hade jag tänkt att läsa en del (Hungerspelen håller jag på med nu) och sedan ska jag och Linus till Jonas och Jeanette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!