Monday

Helgen spenderades med STAR TREK och Californication. Precis som jag sa så nördade jag ner mej totalt.
Idag har jag och Linus grejat härhemma och jag fyndade en orkidé på COOP för 19 spänn. Lite överblommad - men nya knoppar på G. Så jag är nöjd. Och så lagade vi en böngryta med Guinness. Gytt.
Sedan kom Jimmy hit och vi kollade på Searching for Sugarman. (Har ni inte sett det så borde ni göra det. Helst imorgon.)
 
.. och kungen vill ha mer pengar.. ja, det kan han allt behöva så han slipper panta burkar och kolla jämförpriser.. för att citera honom själv: "Det kommer inga stekta sparvar flygande om du inte själv bemödar dig om att göra ditt bästa." Eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!