Lill-lördag

Även idag var en trevlig dag på kursen. På förmiddagen hade vi tävlingar för att se hur vi lärde oss på olika sätt och för att lära känna varandra. Jag kom på delad tredjeplats av tjugoåtta stycken =)
På rasten kom det fram en tjej till mej i rökrutan också. Hon frågade om det var jag som gått på Löfta (folkhögskolan). Och ja, det var det ju. "Jo, för jag känner igen dej!!"
Visade sej att hon gick där samtidigt som jag. Vi gick inte samma kurs, men när hon förklarat vad hon gått så kände ju jag igen henne med!! Vi hade aldrig pratat dock.. Efter skolans slut hade hon också flyttat upp mot Karlstad och sedan till Varberg. Tänk så många tillfällen man fått att träffas - men först nu blir det av.
På eftermiddagen hade vi gruppdiskussioner och lite föredrag om presentationsteknik.

När jag kom hem hade jag en sprängande huvudvärk, så jag chillade lite. Sedan fick jag äntligen kaffe i mej (det var det som saknades) och huvudvärken försvann nästan helt.
Jag och Linus storstädade lägenheten och sedan åt vi pizza och kollade på Big Bang Theory.

Nu grejar Linus med akvariet och jag läser (förutom nu då) och tar en liten whiskey minsann. Fint ska det vara.
Och ja, Linus band la ut en ny låt på Tuben för några timmar sedan och för en stund sedan ringde trummisen till Linus. När Linus lagt på vände han sej mot mej och sa: "Jahopp, vi ska spela i Aten nästa mars."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!