Helgens planer

Idag är det fredag (för er som inte visste eller nått.. fan vad dålig jag är på inledningar..). Jag har diskat, druckit kaffe, gråtit framför Ellen (Jo - DeGeneres. True story.), kollat ett avsnitt av TNG och läst lite.
Linus ringde innan med. Min svåger och hans familj skulle ju egentligen kommit hit imorgon - men då de blivit sjuka så blir det inte så. Därför drar jag och Linus till Strömsnäs för en snabb-visit istället. Ska bli riktigt kul. Jag har inte träffat päronen sedan jul. Och så ska vi till mormor en runda med.
Ikväll får jag se vad jag gör.. jag lär väl läsa en massa, spela vinyler och ta någon öl. Och så tänkte jag slå på stort och röka pipa också. Nej, inte vattenpipa. En sådan pipa som gör sej bäst med skepparkrans till. Jag har ingen skepparkrans, men jag är ball ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!