Fredagskväll

Nu är vi hemma igen. Jag fick tag i sminket jag skulle ha och köpte några öl till helgen. Sedan hittade jag två vinyler som jag ville ha med Rolling Stones - men de var lite för dyra för min plånbok.. Linus hittade en AC/DC-vinyl som han köpte i alla fall.
Nu skalar Linus potatis - det blir potatismos och något till mat. Jimmy är också här. Jag har precis diskat och chillar med Fleetwood Mac på vinylspelaren.

Såg att det är St Patrick's-firande på Harry's imöra. Jag och Jimmy drar väl eventuellt dit med förhoppning att de ska spela bra irländsk musik. De skulle ha specialpriser på irländsk dryck i baren med - GUINNESS FFS. (Guinness var förövrigt en bristvara på Systemet idag. Alla hade nog haft samma tanke som jag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!