Fredag och nörderi.

Denna helgen tänkte jag nörda ner mej igen. Linus jobbar och jag ska kolla på STAR TREK TNG. På tal om det!! Visste ni att en av Plutos månar, som tidigare varit utan namn, numera kallas för "Vulcan" - mycket tack vare att William Shatner och Leonard Nimoy twittrade om sitt namnförslag - och de 200 000 STAR TREK-fans som röstade igenom det. Hey, it's only logical^^
 
Annars idag: Jag har tvättat och varit en tur på stan med Jimmy. Vi tänkte leta vinyler i favoritbutiken, men den var stängs pga Sci-Fi mässan. Så vi vandrade runt lite istället. Köpte med mej några öl, en flaska rödvin och bakpotatis hem. Fint det!! Potatisen är i ugnen nu och jag ska ha skagenröra till. Yummie!!
 
Just det - jag är ledig från kursen idag (precis som jag var i onsdags). Vi fick hemuppgift istället - vi ska planera en trerättersmeny och duka för det med ett tema. Sen ska vi dokumentera allt och redovisa framöver. Jag har nog ett hum om vad mitt tema ska vara ;)
Men bara för att jag var ledig idag så hade jag och Jimmy öl- och vinylkväll igår. Det var trevligt, och fast det blev rätt sent (inte hemskt sent) så vaknade jag helt utvilad innan klockan ringde imorse. Det är så det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!