En dag som alla andra..

Onsdag idag igen.. fast det känns som att veckodagarna är helt meningslösa för min del just nu.. vad spelar det för roll att det är onsdag?? Hade jag haft något att göra hade jag varit superglad för att onsdagar är dagarna då veckan "vänder" och det snabbt blir helg. Medan måndag och tisdag är pest och pina.
Men idag har jag faktiskt något att göra - jag ska på ett informationsmöte på AF om en kurs som startar den 25:e . En kurs inom försäljning & kundtjänst. Det låter intressant, men jag får se om jag hoppar på eller inte.. jag vill veta vad den tillför mej. Jag har ju jobbat inom området, jag är bra på det osv. Jag skulle vilja få fördjupad kunskap - inte bara grundkunskaperna som jag redan skaffat mej.
Men vi får la se.
Jag tänkte ta cykeln bort till AF, men igår vällde snön ner och den är fortfarande kvar.. typiskt.. så jag får la knalla bort istället. Jag vill inte riskera min egen säkerhet när det är halt då jag redan tycker illa om att cykla i denna stan (det är precis som att trafikregler inte finns här och cykelbanorna är fulla av fotgängare och hux flux tar cykelbanan bara slut och man ska ut på smala bilvägar istället..).

Annars står storhandling och städning på schemat idag.. inget världsrevolutionerande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!