Drar till Strömsnäs

Igår var jag bara på kursen en timma och en kvart.. typ.. vi hade samtal där vi upprättade individuella handlingsplaner och så gjorde vi svenska-test (för att vi skulle veta själva och för att lärarna skulle veta vilken nivå de skulle lägga utbildningen på.. typ..). Jag blev pisse-sur för jag fick 2 fel!! (av 120 frågor..) Jag blandade ihop "kunde" och "kunnat" (vilket för mej är samma sak). Fuck fuck fuck.. Men men.
När vi var klara fick vi sticka hem.

På eftermiddagen/kvällen satt jag och slö-kollade på TV och läste lite. Sedan somnade jag med boken i händerna runt midnatt =/

Idag vaknade jag innan klockan ringde (!!), men är fortfarande skittrött.
Har grejat en massa i lägenheten nu under förmiddagen. Diskat, plockat lite, tagit fram transportburar och packat en ryggsäck med grejer - jag och katterna ska ju hem till Strömsnäs över påsken. (Linus befinner sej i Karlstad tills måndag..)
Och ja, morsan kommer nog och hämtar mej närsom.. (Jo - nu ser jag att hon kommer!!)
Bye..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!