De senaste dagarna..

Det blev ju en snabb-visit i Strömsnäs i helgen. Vi drog dit i lördags och satt och tjabbade en jäkla massa. Och så fick vi grillat - årets första för vår del. Lite DVD-konserter och film hanns med också.
På söndagen åkte jag, Linus, päronen och farfar hem till mormor för middag. Riktigt trevligt. Jag hade ju inte träffat varken mormor eller farfar på länge heller.
Vi skulle egentligen åkt hem på söndagen, men vi stannade tills igår (måndag) och åkte tidigt på förmiddagen.
När vi kom hem hann vi bara greja i ordning lite innan Linus skulle till jobbet och jag hade följe med grannen bort till ett informationsmöte jag skulle på via AF.
När jag kom hem från mötet så nördade jag ner mej ordentligt. Även om vi inte varit bortresta så länge så kändes det jäkligt skönt att vara hemma. Jag kollade på serier (TNG, Californication, Once Upon a Time och the Walking Dead), tog ett bad och läste. Och så gick jag faktiskt och la mej redan klockan elva - jag var helt slut.
 
Idag sov jag tills jag vaknade självmant och utan att skämmas har jag sett 3 avsnitt av TNG (är på sista säsongen nu) på raken och druckit kaffe. Förutom att mata katterna är det allt jag har åstadkommit hittills idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!