Blä.

Här sitter jag och försöker peppa mej själv. Det känns rätt nedrigt idag..

Mailade min handläggare på AF innan och väntar på svar. Mailade för nästan två veckor sedan och krävde få svar på mina frågor och hon skulle återkomma (vilken hon då inte gjort..).
 
Egentligen började ju vår praktikperiod i måndags, men jag har inte hittat någon. Och vad jag kunde utläsa av mottagarraden i mailet som vår lärare skickade oss (och undrade hur det gick) så är det inte bara jag som inte hittat någon.
 
Jag hatar dessa dagar.. ibland blir man ju bara.. allmänt depp. Och det som tynger mej är väl ovissheten. Jag står och stampar liksom..
Längtar tills Linus kommer hem från jobbet så jag får en ordentlig kram. Jag tänkte städa och diska lite härhemma och se över vilka jobb som ligger ute innan han kommer hem.. men först måste jag ut ur lägenheten innan jag kvävs. Jag tar en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!