Lördag-Måndag

I lördags blev det vinyl-kväll hos Jonas (en bekant här i stan). Jag tog med ett gäng av mina favoriter och de blev väl mottagna =) Under början av kvällen var jag jäkligt blyg (fan!!), men det blev bättre lite senare.. det suger att ha en massa hjärnspöken om hur folk kanske uppfattar en (fast jag vet att det förmodligen inte är så) och jag vill ju så gärna göra visa mej från min bästa sida.. men så är jag så rädd för att göra bort mej att jag blir tyst istället.. tänk om jag uppfattas som dryg och tillbakadragen då??
Men, som sagt, det blev bättre med kvällen och jag hade riktigt trevligt =)
Jag känner mej lite handikappad nu dock - eftersom mina vinyler är kvar hos Jonas.. men jag ska hämta dem senare i veckan. Så länge får jag klara mej med Spotify och vilken dag som helst anländer två nya vinyler med Rodriguez som Linus beställde. Sweet!!

Igår tvingade jag mej själv att sova ut. Natten mellan fredagen och lördagen hade jag sovit väääldigt lite, så jag tog mej en riktig sovmorgon (vilket är rätt ovanligt nuförtiden). När jag vaknade läste jag i princip tills Linus kom hem. Då blev det fart på mej och vi stack ut på innergården och grillade med grannen och hans fin-besök. Och efter maten blev det lite vinyler och (lätt)öl innan jag var tvungen att lägga mej.
 
Idag cyklade jag till kursen som vanligt och blev glad då jag såg att Julia var tillbaka.
På förmiddagen pratade vi en hel del om hälsa (psykisk och fysisk) och det kändes rätt gött att bara lämna all fokus på jobb och utbildningen för en sekund.
Efter lunch drog vi till biblioteket - som jag bara varit i en gång tidigare. Oj vad stort det var!! Och jag skaffade minsann ett lånekort och jag fick det GRATIS eftersom jag inte haft lånekort i VBG tidigare!! (Jag kommer ihåg hur knepigt det var att fixa lånekort i Karlstad - man var tvungen att anmäla intresse på hemsidan och grejer..)
Meningen med att hänga på biblioteket var att kolla i lite sälj- och marknadsföringsböcker, men också att bekanta sej med stället. Och det gjorde jag. Jag hittade en massa böcker jag tänkt läsa, men bara en följde med hem - Kråkornas fest (4:e boken ur Sagan om is och eld - Game of Thrones).
Och boken jag kollade i på plats som jag kunde koppla till sälj- och marknadsföring var en bok med gamla reklambilder från 30-, 40-, 50- och 60-talet, Det var skitkul!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!