Krogrunda i VBG

Det var trevligt igår. Vi spenderade den första delen av kvällen hemma hos Annika och hennes pojkvän. Vi tjötade och spelade Buzz (jag vann!!). Sedan skulle Annikas kille in till stan så vi hängde på och började vår lilla krogrunda på Oscars. Ehumm.. det var jättekul att titta på folk och analysera, men scheisse vad malplacerad jag kände mej bland alla "fancy people". Vi träffade i alla fall en kurskamrat där och så träffade vi Richard som vi gick med på Löfta. Trevligt!!
Sedan drog vi till sunkhaket i stan - men det kändes fan så myckt bekvämare att hänga där. Men efter en öl drog vi till Harry's i alla fall. Och jag tror vi lyckades göra oss ovän med 5 killar. Haha!! En sprang så fort jag sa "STAR TREK" - det är sant!!
När Harry's stängde drog vi hem.
 
Idag vaknade jag tidigt med bara lite skallebank. Jag gick upp, kollade på senaste Grey's Anatomy och chillade tills jag orkade göra mej i ordning. Sedan cyklade jag bort till Coop och köpte glass och efter det cyklade jag vidare till Annika för dagen efter-kaffe/fika. Jag lyckades cykla vilse i Breared (vilket inte alls är stort) - men kom fram till slut.
Och nu är jag hemma igen. Och klockan är bara halv tre - för att vara dagen efter är det jääävligt bra gjort av mej. Sedan får jag se vad som händer ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!