Godmorgon!!

Idag var det riktigt tufft att ta sej ur sängen. Fy fanken vad trött jag var.. snoozade många gånger..
Men nu är jag uppe och redo för en ny dag på kursen i alla fall.
Idag ska vi ha en gästlärare som ska prata om gruppdynamik. Igår hade vi också denne gästlärare och snackade om sälj och kroppsspråk.
Det var så roligt innan vi började igår - jag och tre kurskamrater stod med läraren i klassrummet. Läraren undrade vad vi gått igenom och vi berättade att senast har vi pratat mycket om olika personlighetstyper utifrån DiSC-modellen. Hon undrade vad vi tyckte om den.
"Alltså, det går ju inte att sätta in folk i ett fack sådär bara.. oftast har man ju flera egenskaper från de andra också.. svårt att sätta folk på kartan bara sådär.." sa jag.
Läraren svarade: "Du är en C-person (Competent) eller??"
".. Ja.."
Hehe - bara på min replik lyckades hon pricka in mej!!

I helgen tog vi det rätt lugnt förresten.. eller ja, i lördags grillade vi, drack öl och lyssnade på vinyler med några kompisar. Det var trevligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!