Fredag

Fredag. Jag har läst nästan hela dagen och haft Roswell på i bakgrunden. Ni vet sci-fi-serien (aliens) som gick när man var yngre?? Jag tyckte det var hur bra som helst då.. nu tycker jag inte det.. Men det är nostalgi likförbannat. Och det fanns på Netflix som vi testar nu.. Men jag kollar egentligen inte på det.. det får bara vara igång i bakgrunden (som sagt).
Linus och Jimmy drog till Davids för Linus var sugen på en ny telefon (Iphone 5).. får la se om det blir någon.. sedan hämtar de upp mej så sticker vi inom Coop och Systemet. Ikväll ska vi nämligen laga käk ihop och dricka några öl och lyssna på vinyler. Anders och Ellen kommer också hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!