Äntligen fredag!!

Denna veckan har vi haft en massa föreläsare på kursen. Vissa väldigt inspirerande och vissa inte så mycket.. som idag - då det kom en man och föreläste om arbetsrätt. Men han tog ju upp väldigt viktiga saker, så man fick ju anstränga sej för att hänga med och inte låta tankarna flyga iväg. Men fy fanken vad trött jag blir på folk som helt uppenbart inte visar ett uns av intresse. Ni kan la försöka verka intresserade?? Folk som går hem, som snackar när föreläsaren snackar osv.. jag tyckte det var pinsamt. "Jag är inte med dem!!" Och hade jag varit föreläsare hade jag väl velat att folk lyssnade och arbetsrätt är som sagt kanske inte världens roligaste - men det är fanimej viktigt. Ansträng er!!

Vi slutade vid tolv idag och jag kom precis hem, Annika var schysst och gav mej skjuts.
Linus kommer väl hem vid två-tiden skulle jag tro.. Innan dess har jag lite egentid (LP-skivor och en öl i solen kanske..). När han kommer hem ska jag börja med maten. Jonas, Jeanette och Elliotte kommer och hälsar på i eftermiddag - så vi tänkte bjuda dem på soppa.
Och ikväll drar jag bort till Annika. Vi ska ta några öl och sedan får vi se vad som händer och fötter.. vi kanske går ut, vi kanske stannar hemma - det spelar inte så stor roll. Jag är mest glad över att jag lyckats skaffa en kompis här på alldeles egen hand. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!