Världens bästa syster

Nu är julklappen till brorsan fixad. När han fyllde 20 i somras fick han biljett till MUSE (i december) och så organiserade jag paintball med vännerna. Då sa han att jag var världens bästa syster.. eftersom jag nu har lite press på mej visste jag inte vad jag skulle ge honom. Men så såg jag en FB-konversation mellan två kompisar igår - att Roger Waters skulle komma med The Wall-turnén till Ullevi nästa sommar och biljetterna släpptes idag.
Vi har bara sett denna uppsättningen som DVD-konsert från Berlin 1990 - vilket var tokbra!!
Så klockan 9 imorse satt jag vid min sega dator för att köpa biljetterna så fort de släpptes. Fy fan vad najs. Bror blir nog väldigt nöjd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!