Trevligt besök!!

Idag kom Julia och Mattias hela den långa (...) vägen från Falkenberg för att hälsa på. Jag bodde granne med Julia på internatet på Löfta och hon och Mattias var tillsammans redan då, så honom har jag väl känt ungefär lika länge.
Med sej hit hade de Philip - som jag inte träffat innan!! En riktigt go unge!! Han var så glad och flörtade med mej hela tiden. Han skrek inte när jag höll honom och jag tror minsann att jag hörde honom säga "Kanja"!! Och när jag höll honom började han nästan gå helt själv. Imponerande för en fyramånaders!! Jag älskar intelligenta barn. Jag tror absolut han kommer att bli ett så kallat A-barn.. ett sådant som jag var alltså ;)
Riktigt roligt att ha dem här, det var på tok för länge sedan sist (ett och ett halvt år tror vi). Jag blir alltid så imponerad över att Julia och Mattias är så lätta att umgås med. Det var ett och ett halvt år sedan - men allt var som vanligt ändå!! Love them.
Nu när vi bor så nära borde jag fan hälsa på oftare. När jag bodde i Strömsnäs var jag ju ändå där endel!! Och när jag bodde i Karlstad tog jag mej tid att åka ner till dem en dag (och det är långt!!). En halvtimma med tåg (vilket det är nu) är ju för fan ingenting!!
Nu chillar vi lite innan vi drar över och ölar med grannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!