Oh no, you didn't!!

Att AF spelar Gangnam Style på repeat innan sina informationsmöten och handläggaren som håller i mötet sedan går fram och säger "HAR NI HÖRT DENNA!?!?" gör dem inte "hippa".
Jag trodde jag skulle kräkas..
 
Mötet var över på 35 minuter.. jag fick inte reda på så mycket egentligen.. ska dit igen på tisdag och göra en ny handlingsplan med en handläggare och gå igenom allt lite noggrannare.
Lite frågor kommer jag nog också att ha.. för det första är jag inte här varken den 6:e eller 7:e.. hur tidigt ska jag egentligen börja?? För i ungdomsgarantin här ska man gå till platser i princip varje vardag på olika aktiviteter..
Hur funkar det om jag behöver vara ledig någon dag?? Som då den 6:e & 7:e.. sen har Linus pratat om att han ska bjuda på en resa om han fick behålla jobbet (vilket han ju fick).. Det händer ju att man måste vara ledig^^
Enligt den, något dåliga, information jag hittade på nätet (någon lag om aktivitetsstöd och olika forum) ska jag få max 10 dagar ledigt under ett år, men AF måste bevilja det.. klart de ska bevilja det - arbetsplatser ska ju bevilja ledighet annars.. men samtidigt så arbetar jag inte hos AF^^ Jag borde ha en större röst i detta tycker jag..
Fuck, man blir helt mosig i huvudet av allt.
Hos jobbcoachen gick det väl också bra.. idag blev det inte så mycket gjort.. vi pratade lite om vad som sagts på AF och om vart man kunde praktisera.. men det går lite trögt nu på arbetsmarknaden och vi hittar inte direkt några jobb.
 
När jag kom hem fixade vi lite i lägenheten. Nu dricker jag öl och ska se film med Linus.
Don't worry, be happy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!