Nu blev det lite julkänsla i lägenheten!!

Jojomen!! Det blev minsann att lite av julpyntet åkte fram. Ljusstakar och den stora pappstjärnan. Några småsaker åkte fram med (jag kunde inte hejda mej). Alla juldukarna är nu framme med.
Jag orkar inte ta bilder just nu och jag vill inte heller - för här är verkligen som ett bombnedslag. Mamma och pappa tog ju med i princip allt jag hade kvar hemma hos dem (några bananlådor, många pappkassar och stora jäkla plastlådor). Jag har gått igenom allt, en del ska vi slänga men mycket blir till att skänka. Vi har inte hunnit dra iväg med något idag, så det ska vi göra imorgon. Därför får alla grejerna stå runtom i lägenheten sålänge.
 Ett litet kaos, men det var värre för en stund sedan. Nu är det så man känner att man kan ta det lugnt litegrand med ett glas glögg.
Men eftersom ni inte får bilder från hur det ser ut nu får ni bilder från förra året i Karlstad och lägenheten vi aldrig riktigt kom i ordning i.. jag tyckte dock det var ett väldigt mysigt kaos vi hade. Linus håller inte riktigt med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!