AF & jobbcoach idag..

Om en knapp timma ska jag på informationsmöte på Arbetsförmedlingen om ungdomsgarantin.. vad jag förstår det som fungerar det lite annorlunda här i Varberg än i Markaryd (där jag varit inskriven förut). Dock har jag nästan noll koll på vad det hela innebär här..
Jag ser inte fram emot att gå till AF, men vill i alla fall höra vad de har att säga.
Direkt efter AF knallar jag bort till jobbcoachen (ligger inte alls långt från). Där ska vi gå igenom lite vad de sagt på AF-mötet och se på de olika möjligheterna.
Efter det drar jag hem igen och jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på idag.. jag borde försöka fixa klart årets julklappar i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!