Have you ever seen the rain??

Det tar på krafterna att jobba sju dagar i streck!! Jag jobbade må-sö och jag var så trött mot slutet.. Nu har jag varit ledig i två dagar, men är nästan ännu tröttare!!
I lördags försökte jag mygla till mej komp genom att maila chefen på hemmasnickrad tyska där jag skrev att det ringde lite, jag ville gå hem och jag var jättetrött.
Jag fick ett "Herzlichen Glückwunsch, frau Eliasson. Und wie alt bist du?" tillbaka. Note to self: Avsluta inta med att säga att det minsann är din födelsedag också om det inte är det.. för när han kom på att jag ljög fick jag inte kompa.. =/
I söndags fick jag dock kompa en skvätt. Fi fan vad gött det var.
Men igår var jag så rastlös.. jag har packat en massa inför helgen (vi åker till Varberg och jag ska ta med mej det mesta av bohaget jag har här hos mor och far..; så nu kommer jag verkligen bo i en resväska!!) och så kollade jag på kulstötning med pappa. KULSTÖTNING!! Förstår ni hur tråkigt det ÄR!?!?
Idag har jag fortsatt med packningen.. jag ser fram emot helgen som fan.. förhoppningsvis kommer svärföräldrarna dit också. Dvs - i så fall får mina och Linus föräldrar träffa varandra för första gången!! Jag och Linus har varit tillsammans i tre år och våra föräldrar har inte träffats än. Det är fan skamligt!!
Men innan helgen väntar tre arbetsdagar.. och det känns rätt okej faktiskt. Det var inte jättekul att vara ledig en måndag och en tisdag.. alla andra jobbar ju^^
 
Har förresten fyllt på bokhyllan lite (så nu blir nog Linus lite galen på mej.. jag ockuperar en hel bokhylla i Varberg med mina böcker och har börjat inkräkta på DVD-hyllan också..). Köpte Leonard Nimoys självbiografi, Caitlin Morans "How to be a woman", fortsättningen på Vampire Diaries (yeah, I'm a sucker för vampires.. hö hö.. dock ej Twiligt.. jag lästa halva första boken och sedan lämnade jag tillbaka den till henne jag lånade den av.. fattade aldrig vad allt ståhej handlade om..) samt en bok om Amy Winehouse som är skriven av hennes far.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!