Vardagstristess.

Jag har inte fått mina nya läroböcker än.. på ett sätt är det skönt att slippa plugga, men får jag dem inte idag blir jag nog lite smått stressad.. jag kan nämligen inte plugga så mycket i helgen - eftersom svärföräldrarna kommer upp och hälsar på då.
Så idag har jag kollat på Ally McBeal och druckit kaffe.. Produktivt^^ Men nu behöver jag faktiskt göra lite nytta..
Ska städa köket och diska tänkte jag.

Imorgonkväll ska vi ta Suzi till veterinären. Stackarn kommer nog få spel när vi sätter henne i transportburen igen. Hon tycker det är så skönt att vara hemma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!