Söndag

Idag har jag en rätt pigg katt härhemma. Hon spinner, går med svansen i vädret, lägger sej på rygg och jamar lite försiktigt.
Senare kommer Linus hem (vet inte riktigt när än). Skönt att slippa se efter Suzi själv (nej, hon är inte någon börda - men som sagt så "oj:ar" jag mej över minsta lilla och finner det väldigt jobbigt att veta om att hon har en rad stygn på magen som säkert gör ont och som jag måste hålla koll på - ensam hittills). Jag har sagt åt Linus att nästa gång vi låter kastrera en katt (eller måste operera vilket djur som helst för den delen) får han fanimej också vara hemma precis efter.
Nu ska jag vakna ordentligt till Meat Loaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!