Snövit - en skräcksaga

Jag och Linus kollar på Snövit - en skräcksaga. Det var flera år sedan jag såg den senast men ändå kommer jag ihåg replikerna!! Jag älskade den när jag var yngre.
Farmor spelade jämt in en massa filmer till mej och brorsan förr.. hon spelade till och med in på Cartoon Network - petade in ett and och lät det gå, sen gav hon oss det.
Hursom spelade hon bland annat in denna filmen och jag kollade på den om och om igen. Jag tyckte Gil Bellows var svinsnygg kommer jag ihåg.. Nu ser man ju honom då man kollar på Ally McBeal istället^^ Fast han har dött i serien där jag är..
Sigourney Weaver (som spelar styvmodern/häxan) är bra som alltid.

Har ni inte sett filmen så är den väl värd en kik. Förvänta er inte världens bästa film - men en helt okej i alla fall!!

Kommentarer
Postat av: Fager
2011-04-01 @ 00:19:37

Vad roligt att höra ifrån dig! :) Ja, jag vet. De är supersnygga! Kommer nog bli riktigt najs när de kommer upp på väggen. Du kan väl höra av dig när du kommer till Strömsnäs nästa gång? :)

Postat av: Killmamman
2011-04-01 @ 08:22:10 URL: http://killmamman.wordpress.com/

å den är grym! såg den hur många gånger som helst för många år sedan, hade helt glömt bort den...

Postat av: Anki
2011-04-01 @ 17:37:40 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Den verkar creepy! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!