Seriöst!?!?

Detta är nog den mest fantasilösa filmidé jag någonsin hört talas om!! Man KAN INTE göra en uppföljare på en film som Titanic. Ey - fartyget sjönk. Systerfartygen var inte så jävla stabila dem heller, så varför i hela fridens namn skulle man bygga ett nytt Titanic-fartyg?? Jag tror ingen skulle ge sej på det - det hade varit dömt att misslyckas.
Storyn är (utifrån trailern) i princip likadan som förra filmen - bara att den utspelas i nutid istället.. öhm..
Oj, Titanic körde på ett isberg igen.. Oj!! Hur ska kärleksparet ta sej ut.. igen..
Jag blir gött irriterad på sådant här.. Kom på något nytt för fan. Detta är inte en uppföljare - det är en rip-off.
Nej, denna filmen är etta på min lista över filmer jag INTE ska se.

Några filmer som lyckat blivit förflyttade in i "nutid" (där skaparna dessutom tänkt i nya banor):
Kameliadamen (1936)                                                          Moulin Rouge (2001)

Pygmalion (1938; ej riktig trailer, men men)            My Fair Lady (1964 - det var ju nutid då)

The Shop Around the Corner (1940)                           You've Got Mail (1998)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!