Promenad

Sandra ringde idag och undrade om vi skulle ut och gå en sväng i det fina vädret. Var bara att rota fram mina promenadskor (som jag inte använt sedan jag flyttade hit.. fy på mej!!) och ta på sej mysbrallorna.
Och fint väder var det!! Man fick riktiga vårkänslor när man gick där längs älven.

Idag fick jag en tröja av Linus med =) Jag och Anki var ju på Hovet när Muse spelade där under denna turnén - men vi köpte inga tröjor.. Nu har jag en i alla fall ;)
Ska se om jag kan sy in den litegrand med. Me like.

Kommentarer
Postat av: Anki
2011-03-16 @ 18:51:58 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Den var riktigt tuff :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!