Personaladministration - check!!

Klar med Personaladministrationskursen. =) Fick dock smått panik när läraren tappat bort mina insändningar och mitt delprov(!?!?).. men jag tror hon hittade det till slut, för jag fick mitt betyg i alla fall. Dock har det ej kommit upp på mitt elevkonto än (de verkar ha problem med servern eller något..).

Linus kom till slut med kaffet i förmiddags. Och när vi avnjöt det kollade vi samtidigt på eventuella kompisar till Suzi.
Vi har tänkt skaffa oss en liten kise till såsmåningom. Men det är för tidigt ännu.. kolla kan man dock alltid göra!! Kanske dyker just den katten upp??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!