Mysmorgon

Inatt när jag gick upp för att dricka lite och kollade ut genom fönstret trodde jag fan inte det var sant - SNÖ!!
Men nu är allt borta, så jag ska inte klaga mer än så ;)
Linus stack till Dalarna imorse, så jag är ensam med Suzi tills imorgon..
Har legat och läst tills nu - Dead to the World (fjärde True Blood-boken). Ja, Anki, jag sa till dej att jag ville se säsong fyra av serien innan jag läste boken (för att serien är lite bättre) - men när jag åkte ner till Falkenberg hade jag ack så tråkigt och sprang inom Pocketshop i hopp om att de hade Dexter-böckerna (vilket de inte hade).. Hursom är denna boken svinigt bra!! Läs läs läs!!

Kommentarer
Postat av: Anki
2011-03-29 @ 14:01:12 URL: http://therosehasitsthornblogspot.com

Haha men kanja :) Du får stå för det du säger ;) Har ännu inte plöjt igenom den tredje boken, men ser fram emot den fjärde då om den är så bra =) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!