Morning!!

Idag vaknade jag vid åtta och var klarvaken!! Men jag tänkte "Nej, jag ska fan sova ut idag!!" - och det gjorde jag.
Suzi låg jämte mej i sängen och sov hela natten, vilket var hur mysigt som helst. (Hon är så "mammig" nu när hon inte kan röra sej så mycket.. roligast var igår då hon låg i fåtöljen och jag satt mej på huk jämte för att klappa henne en stund.. då gick hon och rullade ihop sej i mitt knä där jag satt på huk!! Schmart!!) Och vad skönt det var med en katt som var tyst hela natten och faktiskt bara sov!! Jag har inte sovit såhär gott på länge - och detta trots att det var fullmåne inatt!!
Men om några dagar hoppas jag att hon är lite mer sitt vanliga jag igen.. lite livligare och mer pratglad (hon har knappt sagt ett knäpp sen jag tog hem henne igår).
Suzi ser i alla fall lite "friskare" ut idag. Magen är inte så ihopsjunken längre, så det ser inte ut som att vi svält henne i en månad (för så såg det ut igår!!). Och hon har minsann både ätit, druckit lite och gått på lådan. *stolt hönsmamma tror att alla läsarna är intresserade av att min katt kan gå på lådan när hon blivit opererad*

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Ally McBeal och dricka upp mitt kaffe innan jag tar itu med dagens plugg. 5,6 uppgifter - ni vet ;)

Bra låt - med awesome Joan Jett

(Bättre än pedofil-Gary-Glitter som gjorde orginalet.. jag förespråkar helatiden att man inte ska dra upp deras privatliv då man pratar om "kändisar" som är kända för t.ex sin musik - men någonstans går fan gränsen.. speciellt då fansen bidrar till en dålig livsstil som går ut över andra och som kanske inte vore möjlig utan kändisskapet och pengarna det kan medföra..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!