Lite ledsen

Loggar in på Facebook och ser att en kompis lagt ut bilder från en brand hemma.
Mellan lågorna känner jag igen ett av mina drömhus!! Jo, det har varit jäkligt nergånget och fult nu det senaste - men det hade potential!! Jag kan ärligt säga att alla mina drömhus är ruckel..
Jag och Frida brukade ha picknick och leka vid det huset när vi var små.. "Spökhuset".. Det har kommit och gått några som försökt renovera det - men de var där inte så ofta, så det blev lite gjort..
Lite ledsen är jag allt. När man kommer hem har man alltid kunnat vara säker på att allt fortfarande är sej likt - men nu är det inte det.



Kommentarer
Postat av: Anki
2011-03-16 @ 18:52:29 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Hörde om detta, men har inte förstått var det var nånstans.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!