Imorgon åker vi vidare

Igår kom Bim hit på kaffe. I väntan på henne satt jag och Linus och slötittade på TV med morsan. Halv åtta hos mej.. Gissa vad förvånad jag blev när DJ:n från Ankan dök upp i rutan!!
Så vi stannade kvar framför TV:n tills programmet var slut. Bim fick så fint sitta och titta hon med. ;)

Imorgon åker vi till Vänersborg.. vi har inte riktigt bestämt tid än, men ska snart beställa biljetter.
Får se om vi går ut något till helgen med.. eller ja, Linus ska ut.. men för en gångs skull känner jag mej inte så jädrans sugen.. jag kanske stannar hemma med svärföräldrarna och katten istället.. dessutom har jag rätt mycket att göra i skolan..

Snön är nästan borta här.. undrar hur det ser ut i Karlstad.. jag längtar verkligen efter varmare tider nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!