Have you ever seen the rain??

Jag har sovit helt underbart inatt!! Och länge!! Dessutom låg Suzi jämte mej hela tiden så jag kunde gosa med henne<3 Två personer och en katt som gärna breder ut sej lite extra är dock inte att rekommendera platsmässigt i en 120-säng.. Även om det är jättemysigt.

Igår var en kass dag, men denna dagen blir förhoppningsvis bättre. Jag har ju sovit gott och druckit kaffe nu i en timma och läst bloggar (bra start). Katten ligger och sover vid mina fötter (hennes ärr ser förresten väldigt bra ut idag - igår var jag lite fundersam till om något var på gång faktiskt), solen skiner och är inte våren på väg nu så vet jag inte vad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!