God morgon!!

Såhär tidigt har jag inte varit uppe på jag vet inte när!!.. när jag gick upp chockades jag av vyn utanför fönstret.. SNÖ SNÖ SNÖ!! Det är snö överallt. Snö på marken, snö på taken, snö från himlen!! .. Jag tänkte i mitt stilla sinne att nån gång får det väl för fan vara nog!!
Jag tycker om morgnar.. det är mysigt att dricka kaffe vid köksbordet och titta på folket som går till jobbet. Men en av de flera nackdelarna med att plugga på distans är att man blir så jäkla bekväm.. Att gå upp kl tio är normalt en kamp för mej liksom^^
Idag var det rätt smärtfritt att stiga upp faktiskt.. men det för att jag ska vara någon annanstans vid halv nio.. Och när jag har en tid att passa går jag fan upp också.
(Nästa lördag ska jag eventuellt åka tåg kl sju på morgonen.. tänk er hur tidigt jag masar mej upp då!!)

Nej, nu ska jag försöka se lite levande ut innan vi drar till veterinären..

Kommentarer
Postat av: Anki
2011-03-18 @ 16:28:46 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

en annan går ju upp halv sex på morgnarna ;) va bra att operationen gick bra för lilla suzi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!