Filmkväll

Jag och Linus kollade på Billy Elliot ikväll. Linus var besviken över att filmen inte varade längre - han tyckte den var jättebra (vilket den såklart är^^). Nu kollar vi på Velvet Goldmine.. Linus verkar tycka den är konstig.. och ja, lite konstig är den väl.. Men bra!!
Jag har slängt ner lite grejer i en väska - så jag har i princip packat allt inför morgondagen. Upptäckte att jag får vänta nästan två timmar i GBG. Kul.. fan att jag inte upptäckte det innan - då kunde jag kanske arrangera någon liten get-together med någon där, men nu får jag la sitta och glo istället. Tar med en bok att läsa.
Nej, får nog stänga av filmen och nana. Ska ju upp tidigt imörra!!
// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!