Dagens "shopping":

Nu har vi gått på stan, men fan vad länge vi blev borta!! Nu kommer jag få skriva på insändningen resten av kvällen känns det som!!
Först drog vi till Knastret och kollade på skivor. Linus hittade ingen, men jag köpte Joan Jett - Up Your Alley.
Sedan gick vi vidare och kollade lite på Boulevard och Carlings, men hittade inget speciellt (tråkiga kläder nu tycker jag..). På H&M hittade Linus i alla fall ett par strumpor^^ Wow.
På Lagerhause köpte vi ett doftljus till toan (så det inte luktar prutt när vi har besök), en mjölkkanna (formad som en liten kissemiss) och så köpte jag en toaborste/blomma som inflyttningspresent till Julia & Mattias imorgon.
Vi hämtade ut mina tågbiljetter och sen blev det favoritaffären - Systemet ;) Jag köpte två vinare - en till mej och en i present tills imorgon (någon av dem, dåligt av mej att inte veta, fyller 25.. båda kanske??) och öl (varav några jag ska förtära idag).
Jamen såhär typ då va (+ öl - Suzi):

Kommentarer
Postat av: Parro
2011-03-29 @ 00:02:53

Lagerhause är mekka!! <3 ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!