Dag 21 - Någon som alltid ställer upp för mej

Frida =)

Kommentarer
Postat av: Anki
2011-03-17 @ 12:01:59 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Ja det är sant det du skriver, men jag kan själv erkänna att jag säger "jäkla håla" ibland. Eller att traryd är "dödens by". Men innerst inne vet jag alltid att traryd är mitt trygga hem :) Och jag är tacksam över att jag är uppväxt där, för det har varit tryggt och säkert för ett barn, och man har kunnat bada, leka i skogen och smyga in i spökhus osv. Tänk hur det hade varit och vara uppväxt i en storstad?



Tack vare mina erfarenheter av att va barn och bo i en liten by vill jag ge samma uppväxt för mina barn sen. Jag vill att de oxå ska kunna cykla till nån sjö och bada, leka i skogen, bygga kojjor och smyga in i spökhus :) Bättre barndom kan man inte få tror jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!