Dag 14 - en bild som påminner mej om gamla tider

Här kan jag i princip lägga upp vilken bild som helst daterad över ett halvår sedan. Mycket har hänt de senaste åren och man hinner inte alltid med i svängarna.
Folk har flyttat, vänskapsband har brutits, några har tröttnat, några håller fortfarande ett stadigt grepp i det gamla (vilket stjälper)..
Ibland går allt så snabbt så att det känns som att man lever i gamla tider.

Jag är den lilla blonda tjejen. Kvinnan är min dagmamma, Siv,  och de andra är mina dagmammakompisar.
Siv visste hur man skulle röra glassen så den blev "knottrig" och jättegod.
När vi hade födelsedagsfest hos Siv hyrde vi Turtles på VHS.
När Alexander (den lilla i rutig skjorta) lärde sej att gå puttade jag helatiden ner honom.. några år senare fick Alexander en snöboll kastad rakt i munnen av Joakim eller Kristoffer (de stora killarna.. vi fick inte reda på vem det var)
Johannes (i blått) klättrade upp i vårt äppelträd hemma och kom inte ner.. pappa fick klättra upp och ta ner honom..
Ja, denna bilden påminner mej om gamla, gamla tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!