Bilderna från i lördags

Som sagt - skitkul i lördags.
Vi förfestade lite hemma hos oss innan, sedan körde Jonas in mej och Sandra till stan. Vi gick till Ankan (som vanligt).
Kvällen i korthet: Vi träffade en kille som var trevlig i början, sedan började han prata om att han skulle mörda folk (!?!?) och att han älskade oss, en tjej kom fram till mej och sa att jag var skitsnygg (hon såg inte så dum ut heller - så jag vart rätt smickrad).. hon tyckte jag såg rockabilly ut dock - det var något jag inte förstod riktigt.. hursom så dansade vi. Muehe.
Snygge-DJ:n var inte där, men jag diggade musiken denna DJ:n hade med sej (hela Welcome to My Nightmare-abumet till exempel!!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!