Produktiv sjukling

Fan vad vettig jag har varit idag!! Jag är fortfarande jättesjuk - men det var så tråkigt att bara ligga och göra ingenting. Fast jag tog mej faktiskt i kragen och såg första Kill Bill-filmen (som jag haft på datorn i en evighet men inte sett än.. den var bra..) och till den avnjöt jag lasagne med sjukt mycket vitlök/lök/chili/sambal oelek. Allt för att skrämma bort förkylningen.
Sen började jag städa lägenheten lite.. jag tänkte dammsuga och torka golven idag - men jag pallar inte, så det blir imorgon. Annars har jag varit duktig - toalett, kök, somrum.

Imorgon kommer nog Sandra hit och umgås. På onsdag kommer Bim upp och stannar över helgen. På torsdag kommer Fredrik - och stannar över helgen. Och på fredag så kommer Pedersen och.. just det - stannar över helgen. ;) Fiesta!!

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]
2011-07-04 @ 23:39:59 URL: http://lisabjernhagen.com

sv: Åh, det ska jag göra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!