Midsommarhelgen 2011

På fredagsförmiddagen begav vi (jag, Erica, Bim & Dan) oss till Skummeslöv. Dan körde - vi andra drack öl. Men han kom igång rätt snabbt när vi var framme i stugan.
Framme läste Erica barnbok för entusiastisk Dan.

Jag, Frida, Sven och August byggde en midsommarstång. Jag var självutnämnd arbetsledare.



Vi åt gott.



Efter middagen var vi tvungna att vila upp oss lite. Så vi snapsade och drack kaffe i liggande ställning..

Josef hade hicka - men som tur var så är Bim en mästare på att bota det.





Sedan blev det dans kring midsommarstången!!



Sedan koncentrerade vi oss på att dricka (+ gå tipspromenad som testade vårt IQ. Jag skäms absolut inte över att jag och Pedersen vann!!)

På kvällen badade jag och vi tog några mindre smickrande bilder på mej som ni inte får se XD Och så sov vi!!
Lördagen:
På lördagen var det rent suparkalas med lite aktiviteter. Kul som satan!!






.. och på natten hittade man Josef i köket ätandes flingor..

söndagen ville jag, Bim och Erica verkligen inte hem. Vi ville spela minigolf. Och vart gör man det bättre än i Vinslöv?? .. ynka tio mil från Skummeslöv och lite mindre därifrån och hem. En omväg?? Ja.. speciellt då minigolfen stängde precis när vi kom dit och vi satte oss och åt pizza istället. Men det var fanimej den godaste pizzan jag (vi) någonsin har ätit!!

Erica såg ut som kött.


Och jag var bara snygg hela helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!