Måndag 27/6-11

Vi var allt rätt möra efter midsommarhelgen, men vi kände för att hitta på något sköj min sista dag i Småland för denhär gången. Bim, Pedersen och jag drog oss neråt Eslöv för att kolla på ett slott vi hört fanns där..

Och visst låg det där!!


Vi visste inte hur långt fram vi vågade gå (eftersom slottet faktiskt är en privatbostad; - å andra sidan, har man ett slott borde man fan dela med sej lite - så vi gick fram till inre muren kring trädgården..). På väg tillbaka kom en kille springande, tillbaka från en joggingtur - sonen i huset (lärde jag mej senare). Jag sa åt Pedersen att låtsas som ingenting och hälsade sedan den unge killen med ett högt och ljudligt: "HEJ!!" - som han besvarade och då han precis passerat sa jag till Pedersen: "HAN är nog rik!!" .. det är ju tur att man garanterat aldrig kommer att träffa vissa personer igen..

På vägen hem åkte vi inom två kyrkor och ett kloster - bara för att de helt enkelt låg på vägen och vi inte hade något bättre för oss.


En av gravstenarna såg ut som Kenny.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!