Fredag 8/7 -11

Jag, Bim, Fredrik och Linus drog in till stan. Espresso House blev det och sedan Systemet. Och så fick vi sitta jättelänge och vänta på Pedersen - vars tåg var nästan 2 h försenat.. SJ lär sej aldrig.


När Pedersen väl kom fick hon ett storslaget välkomnande i form av en Fredrik med en skylt kring halsen som sade:
"Non refundable
You break it - you buy it
Whip it!!"

- allt till de ljuva tonerna av Devo - Whip It

Och på kvällen så drack vi.
Jag var snygg:


Fredrik ringde hit Robin - trots att Fredrik själv precis skulle sticka till sitt ragg.. som hämnd spammade vi honom på Facebook (med låtar typ "Die MF Die", "I hate everything about you", "You ain't nothing but a Hound Dog", "Ring Ring", "You Give Love a Bad Name" osv osv) och skrev långa hatbrev som han fick dagen därpå.

Beer buddies



Kommentarer
Postat av: Anki
2011-07-13 @ 09:58:43 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Okej, förstår det. När jag bodde i Malmö saknade jag grymt mycket mina vänner och min familj. Och det var ändå bara Malmö, det är inte så långt egentligen. Man mår bra av och va nära folk som man känner och känner sig trygg med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!