Fortfarande varmt

Suzi uppskattade nog den lilla turen vi tog ute. Blir säkert en till ikväll så jag kan öppna fönstren ordentligt och lufta lägenheten.
Då jag gick ut sprang jag på Frej i dörren (grannen ovanpå). Han flyttar på söndag och det är riktigt trist. Han är den enda av grannarna som vi "känner" (bekant är nog mer rätt ordval). Alltid glad, schysst och hjälpsam. Han hjälpte mej in i lägenheten senast jag svimmade, han bar in Pedersens väska när hon var här (XD) och för en vecka sedan gav han oss ett vardagsrumsbord som han inte ville ha med sej till Göteborg (där han kommer bo numera). Grannar som honom växer sannerligen inte på träd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!