Böcker, serier och fyra flaskor vin..

Linus har kopplat in datorn till TV:n och jag går mellan TV-rummet med The Big 4 och sovrummet med min True Blood-bok. Jag är fortfarande sjuk som tusan, och vad piggar inte upp mer än tröstshopping??
Böcker från Adlibris:

De två första säsongerna av True Blood på DVD:

Och för första gången beställde jag också via Systembolaget. Utan någon extra kostnad kan man nämligen beställa drycker som inte säljs i butik - men som ändå finns med i deras sortiment. Fint ska det vara!!

Nej nu ska jag bege mej in mot sovrummet en stund igen.. kurera mej med te och Definitely Dead. Till helgen måste jag bli frisk. Pedersen, Fredrik och Bim kommer förmodligen upp och då blir det lite galej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!