Skäralid

Det har varit riktigt fint väder de senaste dagarna. Snön har börjat ge med sej lite också. Vårkänslorna har inte infunnit sej (det är för tidigt) - men fan vad jag längtar nu!!
Jag brukar säga att vintern är min favoritårstid, men egentligen har ju alla olika årstider sin tjusning!!
I vår hoppas jag att vi får tillfälle att åka till Skäralid igen. Det var helt underbart förra året när jag och Linus åkte dit och allt var så sinnessjukt grönt!! .. i år kanske vi kan få med oss några andra också??










Det är så ofantligt vackert i Skäralid. Man växlar mellan förvåning över att man fortfarande är i Sverige och över hur vacker naturen i landet faktiskt är.

Kommentarer
Postat av: Anki
2011-01-21 @ 18:02:42 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Jättevackert, var ligger skäralid?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!